ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Zboží máme v různých skladech po celé Evropě, proto expedujeme následující pracovní den. Vaše zboží vyexpedujeme zboží do 7 pracovních dnů. Na každém kartě produktu můžete vidět předběžný termín dodání, prosím zkontrolujte si ho, u některých produktů je delší doba dodání. V průběhu vás budeme informovat ohledně expedice zásilky.  bychom vás mohli informovat o zásilce, nezapomeňte nám uvést kontakt na vás. Tedy e-mail či telefonní číslo.

Pokud vaše objednávka ještě nebyla předána na expediční oddělení (vytištěna faktura a připravena k zabalení), je možné ještě objednávku změnit, popřípadě zrušit. Nejrychlejší způsob je zavolat na zákaznické oddělení +420 703 669 443.

Ano, objednané zboží lze vyzvednout na našem výdejním místě v Vojkovice 58, 362 73 Vojkovice nad Ohří.

Pravděpodobně bylo některé zboží vyprodané nebo z nějakého důvodu jsme ho neměli skladem. Informaci o vyprodání nebo zpoždění zboží je uvedena na faktuře. Zároveň, pokud u nás máte uvedený e-mail, tak zasíláme informaci o stavu zásilky. V případě, že je zboží zpožděné, zaslali jsme vám část objednávky a druhou část vám zašleme na naše náklady hned, jak zboží obdržíme na sklad. Pokud jste informaci o vyprodání, či zpoždění neobdrželi, tak kontaktujte zákaznické oddělení na tel. čísle +420 703 669 443 nebo napište e-mail na info@nakupted.cz a operátoři vám podají přesné informace.

V takovém případě nám rozbité zboží zašlete k reklamaci a my vám poškozené zboží nahradíme. Jak postupovat při reklamaci zboží naleznete zde.

KONTAKTUJTE NÁS V PŘÍPADĚ DOTAZŮ